IIIIIIH!!!!!!



På lördag händer det.
Jag och Erika ska stappla upp i gryningen för att bussa oss ner till Stockholm för en dag (yes, vi tar nattbussen hem - jävla norrlänningar som mamma så fint sa).
Vi ska gå på Kungliga Operan och titta Svansjön.
Vi ska ha fina klänningar.
Vi ska dricka champagne i guldfoajén(hur snoffsigt låter inte det?) under pauserna.
Och sen ska vi (antagligen) leta reda på någon fin resturang att äta middag på.
Fan vad kul det ska bli!
En heldagsflykt från verkligheten med elaka skolböcker, kallt höstväder och bekväma kläder. Shit vad jag längtar nu när vi sitter och spanar in Operans hemsida!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fan va härligt det låter! Och så vuxet och sofistikerat ;) You have got to take pictures!

Men innan dess ska jag få träffa dig iaf, woho! =D

2010-10-07 @ 12:42:59
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Erika

Vi kommer äga stället som de babes vi är! xD och restaurangen likaså~~

2010-10-08 @ 16:37:04
Postat av: Beelz

Jag e smått sugen att träffa er i fina klänningar. Men om ni lovar att fixa bilder slipper jag pendla en massa?

2010-10-09 @ 03:38:51
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0