-.-

Jag har velat klä ut mig till katt i flera dagar, men det känns så dumt att sminka på en nos för att sitta och skriva tentor eller hålla i biologiredovisningar.
Men idag, idag var det inget särskilt så igår gick jag in i garderoben och vände uppochner på den på jakt efter svans och öron. Provade ut vilka kläder som skulle passa någorlunda bra med kattifiering och ändå klara av att ha kallt vårväder.
Imorse vaknade jag till spöregn och 3'C. Fat chance att jag kletar på mig massa vattenlösligt smink i halva ansiktet när detstår som spön i backen. Så även idag får jag klara mig utan morrhår. Men jag har grodöronmuffar, gummistövlar och grodparaply istället. Inte för att det fortfarande regnar, nej det slutade ju såklart lagom tills att man kom till Timrå imorse.
Trött som fan är jag också. Har suttit och nickat under typ hela biologin, tror aldrig det hänt förut. Jag gillar biologi både som ämne och våra lärare är rätt kul typer båda två. Fattar inte varför jag är så trött, jag sov jättebra inatt och det var inte svårare än vanligt att ta sig upp på morgonen...
Tänkte gå hem till Micke och däcka på hans soffa nu medans Jessica är borta och Erii har matte, men den jäveln svarar inte i telefonen så jag hamnade i en datasal istället och känner hur den lilla energi jag hade kvar rinner bort i facebookuppdateringar.
Lyckat.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Yay, grodparaply! xD

Drygt att känna sig så trött ><'

2011-04-20 @ 12:35:32
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0