Happy anniversary! Eller nåt

Idag har jag och Erik (ok då, han får väl fortsätta heta Thorssa här) varit ihop i ett och ett halvt år. Yay!
Gissa hur vi firat? Han har jobbat och jag har skrivit prov. Så romantiska är vi.
Men vi åt iallafall subwaymackor till lunch ihop.
Högskoleprovet kändes som att det gick bra, tror jag. Vi får se snaaaart. När sidan inte är överbelastad längre. Men allt språkligt kändes bra, bättre än i höstas tillochmed. Matten kändes också bra men när jag insåg att nästan alla mina svar där var "med 1 & 2 ihop så kan man lösa den" eller "1 &2 var för sig" eller "det går itne att lösa ändå" så blir jag ju lite osäker. Det var en gång jag fyllde i att det bara var med "infon i 1 man kunde lösa uppgiften", men sen räknade jag med infon i 2 och fick ut samma svar, bara mycket långsammare så då fick jag ju ändra igen. Men jaja, det går som det går, 1.3 är ju inte helt kasst när det högsta som krävs av apotekare runt om i landet är 0.9, men det vore trevligt att höja sig.
Så nu ska vi bara se vad jag fått idag och sen ska jag sätta mig och nöta den där infernaliska kemiduggan också. Heja mig så mysigt jag har det.

*EDIT*  87/122 vilket borde kunna bli 1.4!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0