Hjärnfnurr



Jag läste precis på en blogg av en tjej som är lika gammal som jag och bara några cm kortare, att hon hade ungefär 50cm i midjemått. Inser ni hur pyttelitet det är?
När jag gick högstaidet hörde jag någon gån att "modellmåtten" ska vara 90-60-90 alltså 90cm över brösten, 60cm i midjan och 90cm igen över höfterna. Om man är smalare än modeller, hur jävla liten är man inte då?
Men lättpåverkad som jag är var jag ju tvungen att mäta hur stor jag själv är. Yay för bra självförtroende. Mina bröst- och höft-mått är i storlek S, medans min midja är storlek M, kunde det inte varit tvärtom istället? Mina mått var iaf 88-70-89. Men jag mätte dessutom där jag var som störst över magen: 78, det är väl fint med en extra dm fett kring naveln? och över rumpan: 95. Jag säger ju att jag inte har någon jävla rumpa! 6cm rumpmått är ju helt jävla obefintligt, kunde inte lite av det där mag-måttet flyttat sig ungefär en dm neråt?
Oh well, jag mätte där låret var som störst också: 51cm, så enligt den här bloggerskan som är lika lång som jag var som 14åring är hennes midja lika stor som mitt lår. Det känns sunt. Jag menar, tillochmed när jag var lika kort som hon och vägde 40kg så hade jag mer i midjan, tror jag hade 60cm i midjan och 13.2 i BMI. Man ska inte vara mindre än så!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nej huvaliga, det är hemskt när någon är så jäkla smal, det är fan inte nyttigt =S

Och du är fin som du är sötnos, det vet du <3

2011-04-14 @ 18:38:53
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: Naw <3 Du är fucking perfect du också söt!

2011-04-15 @ 13:27:33
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Beelz

13 i BMI!? Fuck, jag har typ mer än dubbla det.

Midjemåttet är säkert 3 gånger era så det tänker jag fan inte ens kolla...

2011-04-18 @ 00:37:13
URL: http://superfuck.blogg.se/
Postat av: Beelz

WHAT THE SHIT- Mätte mina biceps nu. dom är prick 44 cm. Hon KAN INTE vara så smal! Eller är jag mer beef än jag tror....?

2011-04-18 @ 01:30:27
URL: http://superfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0