All that's left

is hoping.

Skrev matteprov imorse, provet som hela höstens receptarielinje hänger på. Det kändes inte kasst, men när det är jag och matte så vet man tyvärr aldrig.
Pontus kom in till skolan när jag var klar, vi flummade på internet, jag slafsade i mig lunch och han gick igenom mitt matteprov. Jag vet att iallfall 2poäng är hopplösa, men i övrigt såg han inte jättebesviken ut när han jämförde våra svar så det kanske finns lite hopp ändå.
Men jag vågar inte hoppas på riktigt, inte än, inte förrän jag håller ett godkänt prov i min hand.
När skolbiblioteket stängde så gick vi och köpte godis före vi slog oss ner i hamngungan och snackade skit i någon timme. Han är precis lika lätt att snacka med som vilken tjejkompis som helst. I like that in a man.
Istället för att gå till bussarna som vi sade så hamnade vi på coffeehouse där vi tvingade oss på Emelie och hennes sällskap.
Jag vet inte riktigt vad vi pratade om, men helt plötsligt var klockan halv 7 så det måste ha varit spännande.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Håller tummarna för dig söt! <3

2011-08-05 @ 12:38:43
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0