Dags att kavla upp byxbenen och be igen...

Kära CSN.
Jag vet att jag iochmed mitt val att prioritera bort Fysik B mitt under kursen blev 4.5hp lägre än vad ni hade hoppats på iår.
Men jag behövde inte kursen för att få behörighet och 55.5hp på ett år där man läst 67.5 poäng är väl inte helt dåligt?
Jag förstår, regler är regler och ni vill vara strängare på basårare för att vi verkligen läser kurser vi behöver. Jag förstår också hur orättvist det vore om mina godkända labbar skulle ge mig de poäng jag behöver när det är bestämt att labbar är obligatoriska men ger 0 poäng.
Men SNÄLLA ge mig pengar iår igen.
Jag lovar att inte misslyckas.

Nej, det där är nog inte riktigt ett sånt tiggarbrev som de vill ha. Men jag orkar verkligen inte skriva något vettigt. Sparka på mig imorgon? Jag har tills den sista på mig at faktiskt skriva något rörande.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fy fan va jobbigt när det ska krångla med csn =/ Dryyyyygt! Hoppas det löser sig till det bästa sötnos <3

2011-08-24 @ 22:22:40
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0