Girls night out

Jag, Kix och Erika bestämde oss för flera veckor sedan när Erika fyllde år att när Bridesmaids väl hade premiär så skulle vi göra en tjejkväll av det med biobesök och massa choklad. Tyvärr så bor vi i en stad som suger så den ska inte visas på bio här.
Så vad gör man?
Man kliver på bussen till Sundsvall såklart.

Så igår åkte vi ner till Sundsvall där vi åt sushi som var rätt god (jag är inte helsåld än men det har blivit godare efter UppCon), köpte en massa choklad på hemköp och sen gick vi på bio. Trots att det var veckor sedan den hade preimär och att det var onsdag var vår salong nästan fullsatt - det fanns tom 6 killar med i publiken - och alla skrattade så de grät. Det var den absolut roligaste film jag har sett på evigheter och det var så häftigt efter att de senaste 5(?) åren bara sett mer eller mindre drama-klassade filmer på bio sitta i en salong som dånade av skratt under två timmar. Lätt värt pengarna, se den!
Efter filmen så tog vi bussen tillbaka hem men ingen ville säga hejdå än så vi gick vidare till Bittens där vi tog varsitt glas vin, snackade om allt och inget och sen gick hem igen vid 11tiden. Eller ja, Erika följde med mig hem och drack butterbeer i en timme också.
Så sjukt mysig kväll! Fan vad glad jag är att vi gjorde det här.


Huh, de har med en scen här som är helt bortklippt i filmen.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, den vill jag också se, ska se till att dra med Sarah på den när jag kommer upp till s-vall!

2011-08-11 @ 19:52:45
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0