Bio!

Igår gick Erika, Micke och jag på bio tillsammans med två av hans kompisar vars namn jag inte kommer ihåg ordentligt.
Jag är fortfarande inte alls säker på om filmen var vad jag hade väntat mig, men oavsett om den var det eller inte så var den riktigt bra. Det fanns stunder som man bara ville smälla till Bertie [kungen] för att han var dum i huvudet för att i nästa scen vilja krama om honomo och trösta med choklad. Den enda som jag tror att jag tyckte genomgående illa om var hans storebror David. När allt kommer omkring så var det helt enkelt en mysig film som kändes väldigt personlig, men jag är lika osäker på om denvar vad jag väntat mig som jag är osäker på att den är "biobra". Jag kände verkligen inte att det var bortslösade pengar, men jag tror inte att jag haft något problem med att bara ladda ner och se hemma heller.
Något som jag okså tyckte var roligt var att det fanns med tre Harry Potterskådisar i filmen, två dödsätare (Bellatrix var frun och Wormtail var Churchill) och Dumbledore, som den döende kungen. 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Verkade som en bra film iaf, dock nog ingen jag skulle se på bio, men någon man kan ta och se =)

2011-02-27 @ 20:17:34
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0