Har ni saknat mig? Här kommer en lista.

Vad heter du: Elisabeth
Ålder: 21, ett tag till i alla fall
Vad gör du: Överväger om jag ska se ett avsnitt Community, duscha, eller börja plugga redan nu
Vad längtar du till: Mycket. Helgen, sommaren, hösten...
Vad händer i helgen: Fredag så åker jag ner till Uppsala för att festa på nationerna med Emelie och Beelz och på lördag+ söndag ska jag och Emelie mysa en massa <3
Senaste hånglet: Thorssa, otippat nog =P
Hände nåt mer: När då?
Vad har du på dig: Jeans, strumpor, tshirt och kofta. Det är nog på grund av alla kläder jag inte orkat ta mig in i duschen än...
Favoritöl: Blärk! Men om jag måste dricka något så hemskt skulle det väl vara Svarta Katten som de säljer på Irish i Sundsvall.
Vad blir du glad av: Att umgås med människor jag tycker om och göra roliga eller mysiga grejer.
Vad blir du ledsen av: Svek. Eller sorgliga bitar i böcker och filmer.
Vad ska du göra idag: Duscha, titta på Community, plugga.
Favoritsnabbmatställe: Subway
Vilken låt lyssnar du på nu: 7 Things - Miley Cyrus
Vad dansar du till: Musik?
Vem saknar du: Emelie, Beelz, susanne och Märtha </3
Nåt någon inte vet om dig: När jag sover ensam så virar jag Thorssas tröja runt min Richardplush så att jag ska ha något att krama som luktar rätt.

HUR
Svarar du i telefonen: "Aluuu?"
Gör du när du är kär i fel person: Skriver dikter
Tycker du om gul-bil-leken: Förgyller min vardag
Mycket pengar har du i plånboken just nu: typ 70 tror jag?
Mycket är klockan: 13.07
Hur många kontakter har du på msn: Typ 100, men pratar nog bara med kanske 10 stycken om ens det...
Spenderar du en regnig dag bäst: Läser bra böcker och dricker varma drycker.

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Erii: På min väg, som man säger på engelska.
Pratar du med på msn just nu? Ingen, jag är inte inloggad
Ringde dig senast? Karin i lördags
Pussade dig senast? Thorssa där också.
Vill du kasta en sten i huvudet på? Mig själv, om det skulle få mig att plugga hårdare
Saknar du mest just nu? Emelie tror jag, mest för att jag saknar Paris~~
Ska du träffa imorgon? Erii och Jessica i skolan åtminstone.
Sov du med senast? Thorssa där också. Känner att han är min röda tråd i den här listan.
Festade du med senast? Kalle och Carros kompisar
Vem fick du senast sms av? Micke

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Ja
Gråtit en hel natt: Tills man somnat? Annars nej.
Druckit så du spytt: Ja
Åkt vattenskidor: Inte än
Åkt rullstol: Ja
Gjort en bakåtkullerbytta: Ja
Köpt lösgodis för över 50 kr: Lätt
Haft träningsvärk: Ja
Önskat att du var det andra könet: Bara för en dag eller så, inte på riktigt.
Sett din kompis i rosa kanindräkt: Nej, det borde åtgärdas.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ooh, jag nämndes 3 gånger i denna lista, I feel so special ^^

Längtar till helgen så otroligt, saknar dig som fan älskling! <3

(Och jag saknar Paris massor, jag vill åka dit NU!.. ^^)

2011-02-16 @ 00:04:54
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0