140 sidor på 2½ dag - I can do it!

Effektiv dag. Eller nåt.
Jag har tittat på Svansjön via youtube. Loggat in på facebook löjligt många gånger utan att något nytt har hänt. Läst lite i boken. Tittat mycket på de två motivationslänkarna som Beelz i all sin generositet skickade igår. (Här och Här)
De kanske inte fått mig att få tummen ur så där jättemycket när det kommit till fysikläsandet idag, men det betyder inte att jag inte gillade dem. Bara fastnade lite för lätt och länge vid dem...
Nu sitter jag och lyssnar på Queen och försöker läsa, men det var svårt när det fanns en massa ointressant bloggning i mitt huvud som ville ut. Men nu är den ute så nu ska jag försöka återgå.
Har jag sagt att jag vill ha en svans? En stor mysig svans att kura ihop sig och gosa med, typ som en burmakatt eller ekorre... Fast i proportionelig storlek såklart, det skulle se rätt pluttigt ut med en decimeter ekorrssvans som stack ut vid min svank.


Den blev suddig, men en sån svans vill jag ha. Och klickar ni på bilden kommer ni till hemsidan.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Uffa för pluggande... Niciga länkar iaf xD

2011-01-11 @ 21:36:20
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0