Död och förbannelse

Var och hur startar man en effektiv lynchmob nu för tiden? Med högafflar och flackor och hela alltet.
Folk fanns äntligen på plats idag så att jag kunde hämta ut mina kemitentor som legat och väntat på mig.
Jag visste att jag klarat den ena men inte den andra. Var väl egentligen inte så överraskad eftersom båda två krävt 100% och det kännts mer som att jag skrev 60-70% på den jag fått underkänd. Men jag hade verkligen inte väntat mig att den skulle se ut som den gjorde nu.
Saker där jag fått 3/3 förra gången jag skrev (det var samma tenta som förra varvet, därför hon ville ha 100%) och därför skrivit samma sak nu hade fått en enda stor 0a över sig, och det var inte en engångsföretelse. Antingen skrev hon 0 eller ingenting alls. Förra gången jag skrev den fick jag 18/39, den här gången hade hon sammanlag skrivit ut 2½/39 poäng. När jag ändrat mina svar på kanske 4 frågor eftersom jag inte klarat de förra gången, och nu hade svar med formler som ser ut exakt som de gör i boken. Men ändå var det "0" eller tomt på bläck ändå.
Så nu måste jag skriva en till tenta på samma del av kursen, för tredje gången, i övermorgon. Jag fattar inte hur den flickan rättar men jag känner ett innerligt hat och hoppas att jag aldrig mer behöver se hennes lismande ansikte igen, även om jag ska börja läsa B-kursen nästa vecka.
Har jag sagt att jag är för sur för att kunna fokusera på texten i både kemi och fysikböckerna?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fy fan va jävligt gumman! Hoppas på att det går bra för dig, den där kvinnan låter ju fan inte klok!

2011-01-11 @ 01:06:18
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Beelz

Excuses! Du e inte för arg för att fokusera!

http://ifeelunmotivated.com/

http://shutupandgettowork.com/

2011-01-11 @ 05:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0