First Impressions

Vad fan är det för fel på mig?
Jag satt och pratade med Micke över MSN och han avslöjade att han verkligen inte alls tyckte om mig första varvet, även om han ändrade åsikt nu när vi hamnade i samma klass och att han fick lite bättre koll på mig. Men hans första intryck av mig var så hemskt att jag var tvungen att kontrollfråga andra som var online. It wasn't pretty.

Micke:
Första gången jag träffade dig trodde jag du var världens ytligaste svin som bara flänger runt utan att känna typ. du typ pratade massa om hur snygg alla var, och hur mycket snyggare din kille var än jennys kille, dvs mig, och att jag påmnde dig om ditt ex som var asful och massa sånt så jag fick skenet av att du var en ytan först människa.

Kalle:

In all seriousity tho, i cant put my finger on why i thought so. I think you are very intense and straightforward. That comes across as "bitch".
(Kalle delade också med sig av vad hans kompis Erik tyckte första gången vi sågs: "första gången jag hälsade på hos dig i hsand så skulle du lämna en bok till henne eller nåt innan vi fortsatte hem till dig. hon skrek om mens inne hos en optiker" Men Erik bryr jag mig inte om vad han tycker förutom när han är SL så det var mest kul.)

Beelz:
Too Fucking Cheery. Jag vet inte, du skrattade liksom lite för mycket åt saker och pratade bebisröst i början och var allmänt hyper. Men det va då jag var trötter så det störde då. You got better, more tolerable. I may even grow to accept you as a friend. Nej men asså jag såg ju att du var en rolig jävel. Bara att ibland känner jag inte för roliga jävlar.Du var bara så ALL OVER THE PLACE. Vilket e ok, EFTER man lärt känna någon, inte inom 10 min! It was just scary ;_; för jag kunde typ inte matcha din energi.

Thorssa:
Söt tjej, kommer aldrig våga prata med. Första riktiga intrycket, dvs då man snackat lite med dig, var la nåt i stil med söt, skön tjej som kan snacka om whatever med whomever.

Kix
:
Oj vad jobbigt hon är, hon går mig på nerverna.

Robin
:
Du verkade som en snäll och rolig person, så jag förstodd inte vad Tommy menade med "häxa".

Vilket innebär att de flesta verkar ha första intrycket att de inte alls tycker om mig. Även om jag hoppas att de ändrar sig på riktigt senare och inte bara låtsas stå ut med mig...
Men jag fattar inte. Är jag verkligen så här hemsk? Kalle försökte försvara sig med att det inte bara är den som ger intrycket som bär skulden över domen utan dessutom den som får intrycket. Men om alla är rörande överrens om att de inte gillar mig måste jag ju faktiskt göra något fel?


Kommentarer
Postat av: Beelz

Hahaha, d'aaawww.

Verkar jag dock vara den sortens person som "står ut" med folk jag inte VILL umgås med? ;)

2011-01-23 @ 21:05:58
URL: http://superfuck.blogg.se/
Postat av: Karin

Men det är det som är så bra med första intryck, when you prove that they're wrong <3

2011-01-24 @ 10:32:12
Postat av: Emelie

I love you hun, and let's face it - first impressions suck.. Jag menar, både du och jag hade väl jättedumma första intryck av varandra, and see where we are now - friends! <3

2011-01-24 @ 11:41:28
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Beelz

sv: negatory. Blir nog senare. Vill inte resa till västerås dagen efter DEN fyllan...

2011-01-25 @ 23:50:44
URL: http://superfuck.blogg.se/
Postat av: Anette

Känner att jag måste balansera upp den negativa trenden, för mitt första intryck av dig var nog mer imponerat, även om jag var sjukt blyg. Mest för att du var så avslappnad med att vara dig själv i ett sällskap av människor varav åtminstone två var nya.



Och så minns jag att Märtha varnade dig från att krama mig lol. x)

2011-01-28 @ 22:50:45
URL: http://nedi.haket.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0