Me and my girlfriend <3

I tisdagd var jag med Emelie som är hemma på semester. Vi sågs på stan vid 1 där hon plockade upp mig i hennes mammas cab, sen åkte vi och handlade mat och vin före vi körde ut till deras sommarstuga som vi skulle få låna för kävllen.
Det kändes som att bo i en underbar chickflick! Vi hade på oss somriga kläder, körde nedcabbat med popmusik på högsta volym som vi sjöng med i. När vi kom ut till stugan så var det läskigt varmt i den vindstilla luften efter att ha suttit med huvudet ute i väldigt mycket snabbare luft på motorvägen, så vi skyndade oss att packa in maten, hälla upp varsitt glas med winecoolers före vi bytte om till bikinis och hoppade i poolen där vi stannade nån timme. Hur sommarlyxigt får man ha det?



När vi tyckte att vi badat klart för ett tag så grillade vi lite fläskkarre, gjorde klyftpotatis med beasås och cocktailtomater före vi gick in och slog igång just chickflicks, som vi tittade på i sällskap av en liten godisskål och ett stort fat med grönsaksstavar att doppa i guacamole.



Det var en helt underbar dag! Vi stannade uppe och pratade och skrattade och var allmänt tjejiga tills 1-2 på natten. När vi vaknade idag såg det tyvärr ut som att det fina vädret lämnat oss så vi tittade klart på A Very Potter Sequel medans vi åt frukost och lagom till eftertexterna var det tillräckligt varmt att byta om till bikini igen.

Ja, jag känner mig bortskämd efter ett dygn i hennes stuga.
Ja, jag är grymt sugen på "riktig" resa-bort-semester. Visst har jag åkt runt lite grann i sommar, men alltid med (roliga iofs) "syften" och inte så mycket spontanitet utanför dem, jag vill ha det också...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Totally awesome day my wonderful girlfriend, I had a blast =) Va supermysigt att vara riktigt tjejig med dig sötnos <3 Måste vi göra om någon gång ;3 (Va roligt förresten att du inkluderade en bild från torsdagen i detta inlägg också, haha =P)

2011-08-03 @ 19:09:40
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0