Några fler röda mattanbilder

För Susanne var smidig nog att bara skcika över hälften av de hon tagit tidigare. Kanske uppdaterar med fler sen när Olivia till slut bestämt sig för att föra över sina bilder till en dator också.

 Hårknuten är Umbridge.
 Enligt mitt minne av klumpen med fangirls så ser hon ut att kommit rätt nära Rupert, han är den oranga hjässan ovanför blondinen i vänstra hörnet.

 Alfie var nog den som kändes allra mest social med fansen när han var uppe hos oss. Sjukt mycket sötare live än på film också.

Ok, det var vad jag hade nu. Men tänkte att det kunde finnas något intresse iallafall~~

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh va roligt, jag vill också gå på röda mattan premiär! :3

2011-07-14 @ 23:30:17
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: Jag har absolut inget emot en massa kommentarer, det vet du, just keep 'em coming ;D

And btw; jo, jag har skaffat en blogg för bara SP, men det betyder inte att jag kommer sluta att skriva om dem på min andra blogg också, blir bara att jag skriver dubbelt helt enkelt =P (Eftersom den andra då inte är lösenordsskyddad)

2011-07-14 @ 23:36:52
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: Hahaha, bara du skulle koppla de där jordgubbarna till gagballs! xD Var inte direkt det jag 'had in mind' när jag tog bilden =P Toka ;P

2011-07-14 @ 23:39:57
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Beelz

sv: Det var nice. Fattade dock inte riktigt hela det där hoppet som harry tar med voldemort. Det var weird.

2011-07-18 @ 08:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0