Time to say goodbye~~

Den här månaden dör min barndom. I övermorgon är det galapremiär för filmen, sen är det bara en vecka kvar. Knappt ens det.
När jag nästa onsdag går ut ur biografen så har min uppväxt fått ett officiellt slut. Då finns det inget mer Harry Potter att vänta på. Bortsett från väntan på att kompisars barn ska bli gamla nog att börja läsa och älska böckerna de också. Men det är flera år tills den dagen ens börjar närma sig.
Om 1½ vecka är Harry Potter slut, och kvar finns bara återupplevelserna. Inget nytt, inget nervkittlande okänt.
Om 1½ vecka har Hedwig dött för mig också...



Kommentarer
Postat av: Beelz

var kan jag hitta alla HP facts????

2011-07-06 @ 20:21:47
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Wow, svårt att tänka sig att efter alla dessa år av böcker och filmer så är det snart slut...

2011-07-07 @ 00:29:28
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0