Midsommarhelgen

Igår åt vi middag mat hos Thorssas föräldrar, i 3 timmar satt vi och åt en massa fiskaktig mat och jag tittade på när alla andra sjöng nubbevisor före jordgubbarna äntligen plockades fram. De var trots allt mitt kriterium för att följa med till hans föräldrar istället för mina. Midsomar utan jordgubbar går helt enkelt inte för sig.
Under veckan hade vi letat efter fest bland våra kompisar men alla verkade hålla till i sommarstugor med sina familjer utan några som helst planer på fest, så när vi vid 6tiden på kvällen blev medbjudna på fest som skulle börja 8 hade vi redan hunnit ställa in oss så ordentligt på hemmakväll att vi bara tittade på friends och somnade framför Princess Bride.
All in all så hade jag det jättemysigt under dagen, trots att jag var korkad nog att ha korsett när vi var hos hans föräldrar och åt.

Ikväll har folk däremot hunnit hem från stugorna så för en timme sen tackade vi ja till fest ikväll istället. Återigen för sent för att släppa iväg mig och min knappa hundralapp till systemet alltså. Jag får säkert dricka av hans hemgjorda vin, men det smakar ju bara jäst - läsk, here I come!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter som en mysig midsommar iaf =) Och hoppas ni får det kul ikväll! =)

2011-06-25 @ 18:50:29
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Ellis

[Thorssa] Well I had fun... 'til she drank all me booze!!! :D

2011-06-26 @ 02:44:50
URL: http://sikorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0