I got something to put in you~~

I lördags så "spelade jag, Erii och Pontus rollspel", vilket innebar att vi tittade på när Erii spelade nåt spel i nästan en halvtimme, skrev karaktärer i nån timme, åt och pratade i några timmar och spelade resterande tid. Men med tanke på att vi var där i 8 timmar blev det en hel del spelande ändå...
I någon av alla pratpauser kom vi in på korkade människor varpå Pontus tar upp ett ex som tydligen var en bra bit bakom flötet och dessutom hade dålig smak.
Erii påpekar hjälpsamt att det är lite fotskjutarvarning att anklaga exen för att ha dålig smak.
Jag: Nja, kanske lite, men jag står fast vid att alla killar som är någorlunda attraherade av mig är åtminstone smygbögar. Det är liksom ett faktum som man inte kan undvika när jag ser ut som en man i ansiktet.
Pontus: Nej du ser ju inte ut som en man! Så mycket. Förutom i ansiktet kanske... Jo... Men på kroppen kan man ju gissa sig till att du inte är man iallafall!


 
Jag vet inte jag, tror nog jag skulle kunna gå för en ful kille utan några större problem.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Äh, sluta nu, jag tycker du är fin som du är, och du ser ju ut som en karl på den där bilden för du har sminkat dig och gör till dig, så det så =P Du är fin sötnos <3

2011-03-21 @ 23:02:06
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Beelz

Jag trodde det var en kille första gången jag såg bilden.

Fucking hell...

2011-03-23 @ 15:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0