Börjar se ett mönster här

Läste just på Emelies blogg om hur mycket hon har shoppat senaste veckn. Fy fasen vad svartsjuk jag kände mig! Jag vill också springa in och ut i butiker och prova massa vackra kläder och ha råd att ta med dem hem. Vart tar alla mina pengar vägen egentligen? Jag kan inte ens skylla på bussar längre för det tog ju det halva studielånet hand om.
Men sen slog det mig. Jag lägger visserligen pengar på en hel del onödigheter som jag vill ha, typ godis och pizza och annat ätbart trevligt. Det drar säkert läskigt mycket mer än jag vill låtsas om också. Men de stora utgifterna är ändå på minnen. Jag skulle också vilja ha råd att köpa jeans som ger mig en gudomlig häck, tröjor som påstår att jag har liite mer bröst än på riktigt, eller åtminstone plattare mage.
Men de senaste månaderna så har majoriteten av mina pengar ändå gått till: UppConbiljett, bussbiljetter till Emelie (ok, jag fick med mig rätt fina tröjor från det besöket också), flygbiljetter inför Londonresan i sommar, hotellbokning för densamma, tygköp för min UppConcosplay och nu idag ytterligare någon hundring på tåg ner till Beelz för att vara hos honom de sista dagarna före UppCon. 
Men jag vill också ha råd att köpa fina kläder! Och en större garderob så att den fktiskt skulle ha plats med allt jag vill ha... 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, jasså, svartis? =P Dock är det ju min plånbok som får svida av detta! xP

Du får ta och komma ner och shoppa igen med mig dårå ;D

Och jag skulle gärna lägga pengar på resor också, jag vill också till London! =O

2011-05-04 @ 23:24:25
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0