Fan va bra du uppdaterar bloggen. Verkligen.

Så för er som håller med Beelz (hej Emelie!) så slänger jag ut ett nytt inlägg. Yaaay!
Just nu så sitter jag inte och läser kemi som jag borde inför provet på torsdag, utan lyssnar istllet igenom en massa olika Wizard Rockband för att bilda mig en uppfattning. Heja Elisabeth, bra betyg!

Men bara för att fylla ut bloggen då.

Band jag kommit fram till att jag gillar:

Oliver Boyd and the Remembralls


Gred and Forge



Draco and the Malfoys



The Whomping Willows


Band jag är osäker på:

Ministry of Magic


Band jag kommit fram till att jag inte gillar:

Moaning Myrtles



The Parselmouths


The Remus Lupins


Och för alla er som missat det (finns det fortfarande någon?) så finns det en underbar Harry Pottermusikal av Starkid Potter - A Very Potter Musical, som gav oss "Hufflepuffs are particularly good finders".


   FIND!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, sista videon var ju såå gullig x3 (Och sorry, jag har totalt missat den där musikalen =P)

2011-05-25 @ 01:29:15
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0