Hellu~~

Hade fysikprov idag som jag bestämt mig för att det var ok att faila på totalt, så det gjorde jag såklart. Ordentligt.
Efter provet så hade Erii kommit in till skolan för att hjlpa mig att fatta hur de tycker att man ska tänka på den första matteuppgiften komvux gett mig. Jag har sån himla tur som omger mig med smarta - och framförallt snälla - personer som kan hjälpa mig när jag känner mig helt bortblåst. Efter 4-5 timmar med en liten matrast så hade vi äntligen klurat klart och hade riktiga svar. När vi väl kommit frm till det så såg vi såklart att man kunnat lösa det ännu snabbare, en timme kanske, men när huvudet har fastnat i ett "det här är svårt"tänk så tar det ett tag att komma loss.
Imorgon bär det av söderöver igen. Klockan 11 ska jag kliva på bussen ner till tåget (varför, oh varför kan inte tågen gå upp till Härnösand också om vi nu ändå ska ha en sabla tågstation?) och vid 3 så ska jag vara framme i Uppsala. Har iallafall för mig att det var vid 3, orkar inte dubbelchecka, så länge jag vet när jag ska vara på plats för att hinna med tåget är det lugnt.
Ska bli hur kul och skönt som helst att komma bort lite från vardagsstressen med allt plugg, visserligen känner jag mig rätt stressad över matten och så just nu, men det får gå helt enkelt, så det så.
Måste på nåt sätt få ihop det så att sopsäcken med min cosplay vill stängas ordentligt, annars lovar jag att det lär vara utspritt över hela bussens lastutrymme när vi kommer ner till Sundsvall. Presentsnören kanske...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Välkommen nedåt sötnos, vi får höras mer efter min tenta på onsdag om när vi ska ses ;D

2011-05-30 @ 22:41:15
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0