Halloween

Jag hade jättekul igår. Men mjöl-blodet ville inte få riktigt rätt färg, även om sirapsblodet var perfekt. Men det blev rätt bra effekt att blanda de två på William...



Vi svängde förbi en fest med episka dräkter, som jag tyvärr var för uppslukad av att titta på för att fota, men det fanns en kille som klätt ut sig till toalettstol. Just think about it.
Sen drog vi vidare till kåren där vi smög in lite halvtidigt i kön med Linnea och Mattias, men ingen såg direkt sur ut över varken det faktumet, eller att Erik och Wille körde allsång på trolol.
Vi hamnade vid ett bord med tre söta tjejer där det diskuterades vad definitionen för oskuld är och att Jessica Alba är det ultimata frikortet. Dockan och ena spöket höll med mig, pojkarna gjorde det inte och spöke #2 tyckte att vi valde fel som hade kvinnliga frikort. Dockan hade dessutom uppfattningen att oskuld inte är "person som inte haft sex" utan istället är "person som inte haft sex med en tjej". Vilket är en uppfattning som direkt reducerar mig till oskulden i mitt och Eriks förhållande, och det känns ju lite orättvist med tanke på att han alltså skulle ha ett sexliv medan jag är oskuld..?



Jag fick faktiskt upp Erik på dansgolvet ett tag, men sen så övergav han det till förmån för caps med Tott och annat folk medans jag och spökena körde lite mer sporadiska dansnummer.



Jag hade en bra kväll. Och Beelz, jag hittade en American Psycho som jag fotade bara för din skull.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter som ni hade en rolig kväll! =D Jag vill också Halloweenparta! Guess I'll have to wait 'til next year...

2011-10-30 @ 21:54:41
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0