T_T

Så jag fick äntligen ihop nån slags början med källplagiat att utgå från med utredningsuppgiften att skicka iväg till Micke. Och han skickar iväg det han har till mig. Hans ser superproffsigt ut! Och mitt är ju bara skräp från den superenklaste källan än så länge! Och han säger inte ens att mitt ser ut som skräp, bara fortsätter skicka uppmuntrande sms med små idéer. Om rollerna varit ombytta lovar jag attt jag hade suttit här och ventilerat högljutt om min partners inkompetens, men han är hur snäll och duktig som helst.
Jag känner mig så misslyckad! Och vetskapen om att han hanterar mig bätre än jag hanterar dåliga partners i gruppuppgifter får mig att känna mig superelakast. Jag vill inte vara elak och misslyckad!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sluta nu, bort med negativiteten! (Du börjar ju låta som mig =P) Du är inte elak och misslyckad, så sluta säg så! Du är duktig, smart och snäll, så det så! (Och du borde lyssna på mig, "du har så rätt så Emelie", är det inte så det brukar låta? ;) Hehehe ^^) <3

2011-10-02 @ 20:39:10
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0