Emelie, hjälp mig!

Jag fick någon rabattkod på en skosida hem i brevlådan så jag var ju tvungen att kolla in utbudet och innan jag visste ordet av hade jag klickat hem ett par jättefina skor.
Nu har de kommit och jag har insett att jag antagligen inte har några kläder alls som man kan ha dem till. Och skorna är i stort behov av att "gås in" före jag kan använda dem ordentligt. Men de är ju så söta, och kostar "bara" 359 kr.... Vad säger du?
*EDIT* Så skorna passar till: en svart klänning, och min prickiga klänning. Är det värt det?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, gillar rubriken, snitsigt sätt att be om hjälp ;P

Ooh, nya skor, nice ^^ Vadå är det värt det, funderar du på att skicka tillbaka dem annars?

De var ju jättesöta, det är ju kul med skor med färg också och inte vanliga i typ svart och vitt, framför allt nu till sommaren, och det finns en massa du kan kombinera dem med; något i svart, vitt, rött; klänning, kjol eller byxor. Passar ju även till jeans och en tröja =)

Jag tror de kan vara väldigt snygga iaf, vad känner du nu när du har dem "in life" då, så att säga?

2012-04-08 @ 11:50:54
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0