Shut up and take my money!

Jag är inte världens mest ekonomiska person... Inbillar jag mig att jag har råd med något som jag vill har jag vääääldigt svårt att inte sen lägga pengar det ändå.
Så nu ska jag - åter igen - slänga pengar på vår dansstudio. Jag har nu anmält mig till nivå 3 (igen, för jag vågar fortfarande inte göra trick utan att hålla kvar iaf en hand...), en ny kurs som heter pole de la chair där vi ska mixa stolar och stänger (nähä?) plus två stycken prova-på-lektioner i polesque (gissa vad det namnet är en sammansättning av) och strip pole bara för att det var förra veckans rolig-tema-lektion-bara-för-att-folk-ville och jag missade den för att jag var i Umeå och tittade på kiss.
Jag är aspepp på allt!
Mindre pepp på fakturan som kommer, men tack och lov är de ju iaf schyssta nog att ge ena kursen för halva priset om man går två parallellt...
Så, nu ska jag duscha fram lite värme och läsa vidare i Game of Thrones.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gu va spännande! x3 Tror du säkert kommer få jättekul! =D

2012-04-08 @ 11:37:49
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0