Vatten över huvudet?

Jag är så trött.
Efter en sommar full av tidiga morgnar, hårt jobb, och skolstress så börjar jag känna hur allt kommer ikapp mig. Imorgon skriver jag de sista tentorna, jag får helt enkelt inte börja slappna av än. Men sen i söndags har jag bara blivit tröttare för varje timme. Igår somnade jag nästan när jag var hemma på lunchrasten. Och sen igen när jag skulle cykla hem. Förstår ni? Jag somnade nästan vid cykelstyret, i en uppförsbacke. Ändå satt jag uppe till 10 av någon korkad anledning. Jag har fortfarande burken med koffeinpiller som jag köpte i början av sommaren, den kanske är värd att ge ett nytt försök. Typ hälften nu och hälften imorgonbitti.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Förstår din trötthet, med tanke på hur många omtentor du haft + jobb, uffa =/ Du är duktig som kämpar på gumman! <3

2012-09-01 @ 12:39:22
URL: http://emeylie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0