Godmorgon

Jag har varit sjuk i över en vecka nu.
Jag är helt klart på väg åt rätt håll, men jag är inte där än på ett tag känns det som.
Igår somnade jag framför Doctor Who - det första avsnittet med Daleks - vid 6 på kvällen och insåg att det var dags att krypa till kojs. Såklart somnade jag säkert inte före 8 eller något egentligen, men tro på fan att när jag vaknar så kan jag inte somna om. Efter ett bra tag av att försöka somna om ser jag på klockan: 04:22. Great, när klockan är 5 ger jag upp. 
Jag saknar dansen. På måndag borde jag vara frisk nog att få vara med på lektionerna igen, men såklart är jag i Umeå hela nästa vecka. Tänkte muntra upp mig med lite morgonhängande nu när jag klev upp, men stången var för kall.
Jag borde äta frukost snart..

Kommentarer
Postat av: Beelzeboss

Om du vart sjuk >1 vecka så gå till doktorn och få penicillin är mitt tips.
Kan vara en besvärlig infektion i kroppen som kan hålla i sig i över en vecka till, som jag hade i somras då jag hade feber i tre veckor innan jag gick till doktorn.

2012-12-08 @ 20:08:03
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: Emelie S-L

Uff, hoppas du är frisk snart söt! Krya på dig! <3 Drygt att behöva vakna så tidigt =/

2012-12-08 @ 21:51:19
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0