Plans in the making~~

Jag har en ide för en tatuering. Igen. Det var ett tag sen jag fick några ideer, vi får se om den här tanken känns lika bra om ett halvår (år?) till skillnad från alla andra ideer jag kläckt på området.
Jag skulle vilja tatuera in "Don't let the muggles get you down" någonstans på benet, men jag är inte helt säker på hur. Jag funderar på låret som något halvvägs strumpeband, eller kanske vid vristen. Om den hamnar vid vristen vet jag inte om jag vill ha allt på samma rad hela vägen runt, eller dela upp det. Oavsett var den hamnar så vet jag inte vilken font som vore snyggast, och jag är sugen på att slänga in en grävling i smeten men vet inte om det skulle klottra upp för mycket.~~
Det är en tanke att leka med i alla fall~~
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Låter spännande iaf ;) Och eftersom du känner att du vill vänta ett halvår/år innan du bestämmer dig så har du ju tid på dig att komma på hur du vill ha den ^^

2012-12-26 @ 11:03:52
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Beelzeboss

Put it next to your "golden snatch"

2012-12-28 @ 02:37:47
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0