Vissa människor förtjänar extra julklappar

Jag gav mig ut på mellandagsrean idag igen, den här gången i Birsta och Sundsvall. På typ andra (tredje?) butiken i Birsta stötte jag ihop med Mange som brukade vara med i vår rollspelsgrupp (när det fanns en) före han flyttade till Tyskland för några månader sen. Så vi höll ihop, åt lunch på tacobar och han stod ut med mitt runtspringande i klädaffärer hit och klädaffärer dit. Tydligen shoppar jag som en karl? (Fast med kvinnlig entusiasm, hur nu det går ihop.)
När vi var klara i Birsta så var han supergullig och skjutsade in mig till Sundsvall så jag kunde möta upp med Anette - som jag skulle köpa en jättefin klänning från - och titta på ännu mer, mycket nödvändiga, kläder tillsammans med henne... 
Trots att Mange var supersnäll som hade tålamodet att springa runt och shoppa med mig i 4-5 timmar, plus köra runt mig gratis(!) så är det inte honom rubriken hintar på. Nej, rubriken kommer från mannen som gav oss sin parkeringsplats, och när vi kört in vevade ner rutan och gav oss sin p-lapp som fortfarande hade en betald timme!
Hur supersnällast är inte det? Jag blir så glad på folk ibland.~~
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Va trevligt att du hittade sällskap ute i Birsta =) Hoppas du hittade några fynd i butikerna också ;)
Vilken snäll karl, gu va man blir glad när sånt där händer! :3

2012-12-30 @ 16:12:23
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0