Att dansa eller inte dansa..?

Jag börjar bli förkyld. Jag känner egentligen inte av mer än att jag gått igenom ett halvt paket näsdukar idag och att mat inte smakar som vanligt. Men inte trött eller så...
Ikväll är det open pole vilket betyder att man kan åka till studion och dansa hur man vill i två timmar och flera personer i gruppen tänkte gå dit och öva lite mer inför avslutningen på fredag (som jag missar för att jag ska sitta på ett tåg på väg till Falun då), och jag hade tänkt att passa på jag med. Men nu vet jag inte. Jag vill ju åka in och dansa, men om jag dansar idag kanske jag är sjukare imorgon vilket skulle betyda att jag missar den ordinarie lektionen. Men å andra sidan kanske jag mår precis lika ... "tillräckligt" imorgon ändå?
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Är man sjuk bör man vila, även fast man väldigt gärna vill träna, I know the feeling... Krya på dig söt! <3

2012-02-21 @ 17:56:10
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0