Har jag sagt att jag tycker om min dansgrupp?

En av tjejerna jag dansar med förstorade sina bröst i måndags. Så nu får hon inte dansa på ... länge, inte helt säker. Men tydligen tar det 2 månader före hon får hänga upp och ner i alla fall.
Hon dök upp och hejade på oss medans vi dansade ändå, och ni kan ju gissa vad som var kvällens samtalsämne under uppvärmningen och efter danspasset. De är fortfarande svullna, ömma och har tejp, men de ser verkligen ut att bli jättefina. En annan kvinna i gruppen har också opererat sig för något år sen, och helt plötsligt stod alla och beundrade även hennes köp, och fascinerades över hur diskreta ärren var.
Så vi har två i gruppen med förstorade bröst, plus att vår lärare har det. Det är som att gå runt i en reklamfilm för plastikkirurgi....

Ungefär så här betedde vi oss. Fast utan klämmandet, just eftersom de fortfarande var blålila.


Kommentarer
Postat av: Beelz

Det här e ett blogginlägg som behöver bilder från händelsen det beskriver...!

2012-02-16 @ 15:42:19
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nice, boobs all around! xD

Hahaha, jag älskar den där filmen! <3 (Fast det bästa är ju när hon tar ut fejkinläggen i feltagningarna xD)

2012-02-16 @ 17:02:53
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0