Någonstans...

När jag gick på grundskolan så vet jag att jag hade längdskidor, sen vet jag visserligen att de aldrig användes under gymnasiet. Men frågan är ju hur bortslarvade mina skidor och pjäxor är hemma i föräldrarnas källare. Det borde nog utforskas.
Nämnde jag att det är vackert väder idag?

Och imorgon åker mamma och jag ner till Stockholm, hem igen på fredag. Hon fick biljetter till något vernissage och undrade om jag ville hänga med. Utställningen ska på ngåot sätt handla om slöjd... Men det kan nog vara kul.

Nej, jag är inte särskilt spännande.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas du får kul i sthlm söt ^^

2012-02-02 @ 17:02:04
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0