Nyårsafton

Vi firade nyår hos Emelie, och när jag säger "vi" så innebär det: Jag, Erik, Pontus, Marit och Patrick. Emelie och Patrick gjorde jättegod mat, och jag och Marit hjälpte till lite grann med att typ skala potatisen och så. Vi gjorde smördegsinbakad fläskfile med någon champinjonstuvning och potatisgratäng. Och till efterrätt gjorde vi gino. Och allt var supergott!
Jag och Erik lyckades gå om varandra och glömma tequilan hemma, men vi kom ändå inte i säng förräns 5 på morgonen så det kanske var lika bra...
Så mellan middag och sömn roade vi oss med att prata, spela twister, skjuta raketer och dansspel.
Jag hade verkligen askul hela kvällen, men helt ärligt vet jag inte hur mycket av det roliga som jag kan, eller vill, förmedla till text. Så här får ni ett urval av kvällens bilder.

Marit
Erik
Emelie och Patrick
Pontus


Fläskfilen med svampsuvning

Giiinooooo!
Vissa poser blev intressantare än andra...




Och nej, jag blev inte bakis igår heller. Däremot var jag slutkörd, jag är för gammal för att festa till fem på morgonen... Så igår åkte vi hem, somnade om, vaknade vid middagstid och kollade på Coupling tills det var dags att sova igen.

Kommentarer
Postat av: Beelz

Fin klänning! I would totally throw you a mercyfuck in that thing!

2012-01-02 @ 15:18:00
Postat av: Emelie

Riktigt rolig kväll, och väldigt snygga bilder minsann! xD Framför allt från twister spelandet, jag säger bara - my aaass, I'm bootylicious baby! Hahaha!

2012-01-03 @ 00:43:27
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0