ClASSy

Fy fan. Jag vet inte när jag blev så där full senast, men inte fan är det bra.
Igår gick jag på en inflyttningsfest, den var helt ok, och jag drack en cider + nästan en flaska vin = hyfsat lullig när vi gick ner till krogen. När vi kom ner drack jag tre drinkar + en shot. Tack och lov insåg jag mina begränsningar och jag gick hem strax före 2. Jag hade funderat på att ta en taxi, men tydligen var det för tidigt för att de skulle rada upp sig och vänta på kunder så jag orkade inte vänta utan gick istället, inte särskilt stadigt, hem. Tur nog för mig har jag en väldigt tålmodig pojkvän som inte fattat det här med vanlig läggdags så jag ringde upp honom (jag är fortfarande skitstolt över att jag lyckades skicka iväg ett sms där det stod "vaken?" rättstavat och till rätt person för enligt min syn så hade jag tre mobiler som alla såg ut ungefär som myrornas krig med övervägande vita myror.) för att slippa gå lika "ensam" på min vingliga färd.
Och det är här minnet inte är säkert. Jag tror att jag minns allt, men det känns som ett minne av en dröm snarare än ett minne av en kväll.
Men jag kommer hem, klär av mig, går och lägger mig, går upp och spyr. Och av någon anledning så böjer jag mig inte ner, utan jag står med raka ben, och alla rosa drinkar stänker ner rätt mycket. Så till tredje hulkningen inser jag att "visst ja, man ska sitta när man gör det här" och drar fram tvättkorgen som pall åt mig.
Det här är då alltså vad jag minns, men det känns så absurdt så jag vet inte. Men Erik hade ställt fram en spy-kastrull åt mig som stod kvar nu på morgonen så jag antar att jag minns rätt, även om tvättkorgen inte ser direkt nersutten ut. Men jag hoppas att stänk-minnet och upptorkandet av stänket bara är mina fyllefantasier... Stackars Erik.

Oh! Och jag blev bjuden på Tiddas bröllop igår! Så den 28e ska jag gå på bröllop! Iiiiih! Nu måste jag bara se till att vi firar Johan på morgonen så att vi kommer i tid.~~

Kommentarer
Postat av: Beelz

HAHAHA! I LOVE IT!

"Och av någon anledning så böjer jag mig inte ner, utan jag står med raka ben, och alla rosa drinkar stänker ner rätt mycket."

2012-07-08 @ 13:59:10
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: Thorssa

1½ shot, från vad du sa igårkväll.

Och nej, stänkandet och uppstädandet fanns där. :D

2012-07-08 @ 15:50:14
Postat av: Emelie

Ajdå, lät ju inte som en höjdarkväll, eller snarare inte ett bra slut på kvällen =P Inte kul när man blir sådär inte... xP Tur du har en snäll pojkvän iaf ^^

2012-07-08 @ 17:41:19
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0