hfk.jgf.zbgk.bfjKHBKsv

Jag är så jävla trött idag, fattar ingenting. Måste lagt mig vid 10 igår, vaknade en snabbis vid 5 men sen när klockan ringde vid 7 var jag helt död. Och har fortsatt vara det hela dagen.
Min hjärna har varit så pass död att jag inte ens har vetat vad Lomudal är för något! Det är fan EN AV TVÅ allergi-ögondroppar. Det är inte direkt svårt att komma ihåg allergihyllan, folk frågar ju om allt på den typ en gång i timmen... Men nej, idag vill inte min hjärna vara med.
När jag kom hem för lunch var jag nära att somna och det har inte blivit bättre under dagen direkt... Ironiskt nog var det Erik som somnade till när vi nyss såg på friends.
Nu är ju bara frågan, ska jag sova nu, eller ska jag se på Queer as Folk först?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Uff, jobbigt när man känner sig sådär trött, framför allt då man måste jobba =/

2012-07-05 @ 21:16:56
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0