Holy Musical Doctor

Kalle fyller år idag så jag passade på att fira honom igår. Vi grillade en supergod fläskfile och gjorde klyftpotatis och tsatsiki till, och åt vattenmelon medan vi väntade på att allt skulle bli klart.
Vi såg på Holy Musical B@man och typ ... många .. avsnitt av Doctor Who före jag somnade till strax före midnatt, då hamnade vi på balkongen och pratade medans vi drack upp lite mer av vinboxen. För man kan ju inte dricka mindre än en halv box per kväll. Det blev en jättebra dag, fast jag på något konstigt vänster lyckades bli myggbiten trots att jag satt i rök och solbränd på kinderna trots att det var mulet och kallt...



Also: we love Donna.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter som ni hade en trevlig kväll =)

2012-07-15 @ 20:46:49
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0