Shiny new toys

Igår tillbringade vi dagen på Birsta. Erik behövde byxor, jag behövde skor till jobbet, och en ny dator eftersom den gamla har varit döende i över ett år, sen behövde vi en ny stekpanna också.
Så jag har en ny dator! Och den är jättefin~~ Och jag är fattig igen. Men det behövdes så jag är nöjd ändå.
Ni anar inte hur skönt det är med en dator som man kan scrolla på, som inte låter som en jetmotor och som inte förvandlar 30 sekunders youtubeklipp till 5 minuter stop-motion!
Och så har vi 4(!) nya stekpannor. I think Erik might have gotten a little carried away... Nej men vi köpte en pytteliten stekpanna på Ikea för 19kr förra sommaren som är jättebra, så vi tänkte att man kanske ska köpa en till sån och en stor, "riktig". Så Erik slängde ner 3 små och en stor i vagnen. Yay för presentkort! Nu är det slut, vi fick till och med betala 7kr igår. Men det höll ett bra tag, måste ha fått det när jag blev 20 eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis till dina nya inköp ;) Skönt med en ny fungerande dator ^^

2012-07-02 @ 21:45:45
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Beelz

Du kan ju inte handla en dator utan att skriva specifikationerna för den åt oss datornördar som läser??

DETAILS!

2012-07-03 @ 16:19:11
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0