Vinkväll

Emelie är hemma och hälsar på över helgen, så igår drog hon ihop 5 kompisar till för att sitta och dricka vin och prata.
Vi kom dit vid 6tiden, eller åtminstone gjorde jag det, beställde pizzor och hällde upp vin. Och hällde upp vin. Och hällde upp vin... Vi kom i säng någon gång kring halv 4 på natten, lagom till att det var ljust ute igen.
Men det var en sjukt kul kväll med precis så rumsrent prat som det ska vara, det vill säga inte särskilt.

Någon gång under kvällen, lagom till andra andningen började 90-tals-allsången till spice girls och annat som alla kan varesig man vill eller inte. Inklusive Torn, komplett med 85% av rörelserna.
Vi spelade något dryckesspel med hjälp av en app också, sjukt nymodigt, där man skulle läsa upp ett påstående typ "har flest skor" och så ska man peka på den i sällskapet som det passar bäst in på - Emelie - och så fick den personen dricka. Jag blev enhälligt framröstad som klantigast, barnsligast, och "troligast att bli en surkärring"....Tack för de fina orden.

Hur kul vi än hade med sexprat, peklek och teckenspråk så tror jag ändå att den stunden på kvällen då alla skrattade mest var när Jennie skulle visa hur hon planerar att vara som mamma.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jättekul kväll, är så glad att ni alla kom; mina bästa brudar! <3

Det sägs ju med kärlek vet du ju! <3

Hahaha, åh, den där videon, underbar! <3

(Mycket kärlek <3 här nu känner jag, hehe)

2012-07-22 @ 13:01:56
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0