Alu

Saknar polen. Min arm är bättre, men inte bra. Men nu har de där två veckorna gått så enligt telefongissningarna får jag dansa igen.
Uppcon var awesome, men bilderna får ni stalka på facfebook för jag är lat.
Det var spännande att se konventet bakom kulisserna, och hela arbetslaget (förutom en tjej som ändå höll sig på sin kant) var asbra typer så vi hade hela tiden kul. Tillochmed under söndagens regnväder som ledde till översvämning i tältet, så att vi stod och sopade vattenpölar i 4 timmar hölls humöret uppe! enda nackdelen var väl att jag jobbade nattpassen och slutade 1 varje natt, och Kix skickade nu-går-vi-och-äter-frukost-sms varje morgon klockan 7... Så mycket för att sova ut. Men men, jag sov 12 timmar inatt så nu ska jag sluta klaga.
Sommarjobbet går bra. Jag var lite orolig först eftersom jag skulle få så mycket nytt ansvar, men det har gått bra nu under veckan. Jag har inte ens blivit bråkad på för att jag var sjuk hela förra veckan när de bestämt att jag skulle börja. Om man inte räknar det arga telefonsamtalet under uppCon, men det gör vi inte.
Plus att jag får ha på mig en vit rock i år. Med namnbricka där det står att jag är rådgivare. Känns mycket vuxet och rätt läskigt men coolt. Jag har ju bara klarat en termin! Men de flesta frågar mest om vart de kan hitta saker och om enkla saker som solkrämer, och sånt kan jag ju.
På tal om bara klarat en termin, jag har ju femtielva (5, möjligen 6) omtentor i slutet av augusti. Det blir kul att skriva. Och söka lediga förmiddagar för... Kanske borde börja plugga nu, tiden går ju så snabbt när man jobbar 40 timmar i veckan.
Och min dator vill inte vara med längre. Så om jag nu får lön på måndag innebär det en ny dator nästa helg. För det har behövts i ett år.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Se till att ta det lugnt så det inte blir värre med armen iaf, den måste ju få tid att läka.

Kul att du är nöjd med UppCon och att det var roligt att jobba där, och tack för besöket också, det var mysigt =)

Grattis till vita rocken, you really deserve it! <3

2012-06-24 @ 12:09:53
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Nellie, 19 år - obotligt homosexuell

Sv: Läckert. Poledance kanske vore något att testa då :)



Haha, stalka på bara, 'sånt här' kommer det skrivas en hel del om ;)

2012-06-25 @ 15:03:56
URL: http://obotlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0