Poledance och armont

Jag har haft ont i armen sen i torsdagskväll. Och nej, det är inte träningsvärk, jag vet hur sån känns eftersom det har funnits i övriga kroppen sen i fredags. Men just vänster bicep är fuckad på något sätt och gör ont ända ner i armvecket, oavsett vad jag gör med armen och trots intensivt stretchande i fredags och söndags.
Men jag ville ju inte behöva stå över någon av dansavslutningarna bara för att en halv arm gjorde ont. Så jag hörde inte av mig till vårdcentralen förräns igår. Fick numret till en sjukgymnast, men såklart jobbar han inte idag eftersom vi idag ska gå runt och vara patrioter, så får ringa imorgon istället. Imorgon har jag haft ont i en vecka utan att det blivit bättre....
Men avslutningarna gick bra iaf! Måndagen och chairen gick lysande, tisdagen hade riktigt bra genrep men sen var båda mina stänger snorhala när det var dags för publik så det gick inte att klättra, och ännu mindre att hänga uppochner. Men jag gjorde så gott det gick, och det gick ju bra för alla andra. Min enda gäst blev i slutändan mamma, och hon smög in under genrepet så hon hann ändå se att jag kan tricken när stängerna inte är nersvettade, under den riktiga visningen så fick hon helt enkelt titta på de andra och låtsas att jag var lika bra.
Och eftersom det är sagt att fotona ska upp på facebook så vågar jag nog iaf lägga ut ett gruppfoto här.
Uppifrån och ner: Sandra, Sara, Therese, jag och Elin efter att vi dansat 4ans dans.
Så här skulle avslutningsposen sett ut i 4an om jag inte hade haft en hal stång. Eller ja, "ska" och "ska", egentligen ska det "lösa" benet tryckas ner mycket mer mot golvet...
Och sen kommer Sara och får alla andra att se dåliga ut.~~

Kommentarer
Postat av: Emelie

Uffa då, ont i armen låter inte bra alls =/ Hoppas du får tag i sjukgymnasten imorrn!

Nice att få se nå bilder från polen, ni ser så duktiga ut! =D

2012-06-06 @ 19:03:05
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Beelz

oh, en uppdatering från Ellis. HOW RARE!!



Din arm är nog övertränad eller har inflammerats btw, iaf om du kan använda den utan större problem. Shit sucks.

2012-06-07 @ 02:50:09
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: Nellie - obotligt homosexuell

Åh, poledance, det kanske man skulle testa :)

2012-06-24 @ 13:52:23
URL: http://obotlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0