I'm trying!

Så rent preliminärt så kommer jag gå 6 olika polerelaterade klasser när nästa termin drar igång... Det kommer bli dyrt. Så jag har i en naiv förhoppning om att det ska gå bestämt att om jag lägger undan typ en halv anmälningsavgift varje månad så har jag råd eftersom kurserna sträcker sig över två månader... Vi får se hur hållbart det blir i längden, men jag ska iaf försöka gå allt som jag vill i januari. På något sätt ska det här gå. Hoppas jag.
Tentan kan ha gått bra, om jag bara inte var för snål med ändringarna när man skulle göra alla läkemedelssubstanser mer/mindre vattenlösliga osv... Vi får se, men det är inte helt kört. Än.

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Lycka till med att spara ihop till polen, behöver du spartips så kan du ju alltid fråga yours truly! ;) (Som alla ska envisas med att kalla snål, men jag kallar det ekonomisk, hah!)
Hoppas du klarade tentan! Det gick säkert jättebra! =D <3

2012-11-23 @ 13:42:27
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0