Jag kommer upp i shouldermount nu!

Jag satte mycket spännande i måndags, typ shouldermount som jag bråkat med sen i maj. Den är inte snygg på riktigt än, men nu kommer jag åtminstone upp! Och till skillnad från i måndags så tappade jag inte handgreppet helt när jag kom upp, så inga fler brännmärken på axeln!
 
 
Jag kommer ut i en halvdan butterfly också~~
 
 
Men egentligen borde jag vara vigare i benen och ryggen för att den ska bli riktigt snygg...
Otippat va, jag måste stretcha mer än jag gör.

Kommentarer
Postat av: Beelzeboss

That's... actually quite impressive.
Impad över att du har styrkan att hålla dig kvar i stången samtidigt som du slänger hela kroppen ovanför skallen.
And I do love a nice display of strength!

2012-11-18 @ 13:33:07
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: Emelie S-L

Sagt det förut och säger det igen - fasen va duktig (och stark!) du är! =D

2012-11-18 @ 17:31:55
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0