Med en enkel tulipan...

Instagram är ju grymt kul som app till att börja med, men särskilt när man följer andra som dansar pole så man kan byta tips och trick mellan varandra. Den här månaden har #tulip regerat poledance-taggen så igår skulle jag minsann också prova under open pole. Det gick så där... 
 
 
Tack och lov så finns det som sagt bra folk på instagram som kunde komma på vad jag gjorde fel, så idag såg mitt försök ut så här istället.
 
 
Så lite framåt går det väl. Fast jag fortfarande inte kommer ner i spagat, och 2 av de 3 rutinerna jag tänkte vara med i på uppvisningen har det som slutpose....

Kommentarer
Postat av: Beelzeboss

Jag borde vara imponerad men jag kan inte fokusera eller sluta stirra på ditt skrev.
It's just... out there.

2013-04-26 @ 20:45:38
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: Emelie S-L

Alltså shit woman, jag blir alltid så grymt imponerad att se dina bilder, va du kan! Du är så duktig! =D <3

2013-04-27 @ 20:05:47
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0