I'm just a loser baby

Tenta imorse. Den kan ha gått, men jag har helt ärligt ingen aning. G-gränsen gick på 27 och när jag räknade fick jag det till 27, men det var ofta jag var osäker på om - även om jag visste att jag inte skrev något felaktigt - jag svarade på det de frågade om. Det är ju problemet med att tenta av kurser man inte kan, man vet inte om man räknar snällt eller inte...
Imorgon är det dags att slåss med Farmakologitentan igen. Vi har 18 gamla tentor till vårt förfogande, och jag är halvvägs genom den första. Efter 3 timmar. Jag känner igen sånt de frågar efter, men det är verkligen inte kvar i huvudet. De kunde väl åtminstone lagt omtentan på en måndag? Dels så att jag sluppit paniken över var jag skulle skriva, och dels så att man haft en helg till att se över vad det var man skulle kunna. Dagen efter en stor tenta känns alldeles för tight, åtminstone jag har då inte hunnit kolla på farmakologin under veckan som lett upp till galeniken.
Jag vill inte göra något annat än att kolla på filmer och äta upp kladdkakan och alla citrusfrukter vi har hemma. Men jag får inte göra något förräns åtminstone den här tentan är ordentligt genomtittad. Blä.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Uff, fy va drygt med två tentor två dagar i rad! Framför allt att ha en tenta på en lördag! =/ Håller tummarna på att du klarade dem iallafall, båda två! <3

2013-01-19 @ 17:14:26
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0