Jag har hört att man ska bjuda på sig själv, men inte idag

Jag filmade lite när jag dansade idag.
Påminn mig att aldrig filma i så bra ljus igen! Det är ju inte klokt vad fult allt blir när man ser alla greppunkter långt efter att de använts. On the bright side så såg jag inte lika totalt bortkommen ut som annars, även om jag har en del att jobba på i tex pike.
Vad jag menar med synliga greppunkter? Att jag blir röd där jag suttit fast på stången. Och är man lika blek som jag är det ju galet snyggt, eller något. Det syntes ännu bättre när bilderna var rörliga...
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Haha oj jäklar va röd du var på vissa ställen! =P

2013-03-11 @ 14:57:24
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0