Nähä, menar ni att jag har en tenta imorgon så att jag uppdaterar här igen?

Vaknade äntligen med pluggmotivation. För att skriva uppsatsen, vilket är tokbra, men inte känns riktigt lika akut som att försöka minnas allting inför farmakoterapins omtenta imorgon. 
Så nu sitter jag och driver runt på nätet istället. Jag vill gå till tumblr, men det har blivit dags för en ny paus. 3 tentor och 1 uppsats på 2 veckor betyder helt enkelt en paus från fangirlandet.
Jag försöker morota mig själv med tentaplugget men det vill liksom inte fungera vad jag än tänker på. 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Heja heja, försök hitta något som kan motivera dig, anything at all, och håll fast vid det! You can do this! =) <3

2013-05-28 @ 14:50:15
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: sandralinnea

Funkar det inte att tänka att ju fortare du pluggar och gör klart desto fortare får du göra det du verkligen vill heller? Det var ett av mina bästa trick förut. Plus att man sitter sitta i sista minuten och panika över ifall man kommer hinna klart eller inte.

2013-06-01 @ 22:43:29
URL: http://sandralinneas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0