I need a house, I need a room, I need a bed to sleep in~~

Ja ni folk. För att vara en halvt utrymd spökstad är det oväntat svårt att hitta en lägenhet här. 
Jag var på en visning igår, på pappret såg allt bra ut, men väl där så var lägenheten inrökt och pytteliten. Jag menar verkligen pytteliten, ugnsluckan slog i skafferiet, det enda som var stort var badrummet men riktigt så mycket tycker jag inte om duschar...
Så jag ska ringa Härnösandshus senast imorgon och säga att helst inte den, får jag titta på någon annan?
Tills vidare så har jag hört av mig på andra annonser också utan någon riktig effekt. Men inatt fick jag svar på den som hade den fantastiskt avtändande formuleringen "Tribal-tatuerade kamphundsägare med mc-drömmar undanbedes.". Jag undrar vad han tycker om grävlingstatuerade poledansare? Men jag ska iaf ringa när det är lite mer vettig tid och fråga om jag kan kolla på den. Det värsta som kan hända är att den lägenheten också suger...
  

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Fan va trist att lägenheten som lät så bra på papperet sög =/ Håller tummarna att du hittar något snart söt! <3

2014-03-20 @ 03:55:07
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0