What's wrong with us Darling?

Åh gud Emelie! Jag fick någon nostalgisk form av pepp och började gå igenom bilderna från när vi var i Paris (1+2) ihop för 3½ år sen. VIDEOKLIPPEN! Kan du förstå varför vi spelade in TRE sångnummer mimningar till poplåtar i våra underkläder? Spritflaske-mikrofonerna får det ju att se extra .. bra ut. Precis som överanvändandet av mitt gosedjur som rekvisita. 
Jag älskar oss, och jag säger inte att det inte har en underhållande pinsamhetsgrad att se om det nu när vi "växt upp" lite grann. Men varför filma det? Lova att vi inte filmar några framträdanden i London!
 
 

Kommentarer
Postat av: Beelzeboss

skicka videon där ni sjöng i underkläder plz

2012-09-01 @ 21:48:20
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hahaha, jösses, va det verkligen 3 stycken videor det blev? xD Kommer bara ihåg den som hamnade på youtube; Love Story ;)
Ah, wonderful memories, vilken jävla underbar resa det där var! <3
Du, man vet aldrig va vi kan ta oss till när vi blir tillräckligt flummiga! xD

2012-09-04 @ 13:39:30
URL: http://emeylie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0